20 faktów o mnie

Niefortunnie mój post, w którym napisałam coś o sobie, uległ awarii poprzez skasowanie. Zupełnie niechcący, poznawałam wtedy aplikację blogger, z której od tamtej pory postanowiłam nie korzystać.

W skasowanym wpisie było dużo faktów, dotyczących mej osoby, złożonych w spójne zdania. Postanowiłam, że nie będę tego pisać ponownie, zwyczajnie skleję to, co najważniejsze. Wychodzi na to, że trochę ludzi czyta to, co piszę, więc może chcielibyście dowiedzieć się czegoś na mój temat. Zapraszam do lektury.

1. Mam na imię Karolina, jestem prawie 23-latką, która spełnia swoje marzenia, kiedy tylko ma na to czas.
2. Czas to mój nieprzyjaciel, ale tylko wtedy, gdy jestem w pracy i muszę od 7 do 17 stać w miejscu lub biegać po hali. Przerwy mijają znacznie szybciej. Urlop i dzień wolny też.
3. Z wykształcenia jestem informatykiem (uważam, że to tylko fart, że zdałam egzamin),  z zamiłowania fotografem. Bardzo lubię też pisać na blogu, czytać książki oraz tańczyć z garami, a co za tym idzie - jeść.
4. Uwielbiam podróże oraz zwykłe wypady z domu, nawet na rower. Nie lubię siedzieć bezczynnie w czterech ścianach . Chyba, że po pracy, jeśli bolą mnie nogi,  a właściwie stopy od tych cholernych gumowców.
5. Mimo wszystko lubię też moją pracę, ponieważ daje mi ona mnóstwo możliwości. Nie bezpośrednio,  ale cóż....
6. Kto powiedział, że Pieniądze szczęścia nie dają? Uwierzcie, że tak i udowodnię to już niedługo. 
7. Mym oczkiem w głowie jest Luby - Daniel, z którym jesteśmy parą od stycznia 2015 roku, a od grudnia 2015 mieszkamy razem i żyjemy szczęśliwie.
8. W łóżku uwielbiam jeść (za co mi się ciągle obrywa, bo okruchy) i oglądać seriale lub ciekawe filmy, których ciągle poszukuję. 
9. Moją wielką słabością były kiedyś słodycze, ale nauczyłam się z nimi walczyć i zawsze wygrywam, z czego jestem bardzo dumna, bo myślałam, że się nie da. Poza urlopem. W Polsce jem wszystko, tutaj nie ma takiego dobrego jadła, a jak jeszcze mamusia zrobi to w ogóle się rozpływam <3

10. Kocham zwierzątka, ale nie pająki czy komary albo inne obślizłe diabelstwo. Najbardziej chyba pieski i chomiczki.

11. Nigdy nie zostanę wegetarianką lub weganką,  bo za bardzo uwielbiam smak mięska. 
12. Lubię słuchać muzyki. Każdej, ale chyba najbardziej rocka, metalu itp. Z Lubym w tym roku jedziemy na Woodstock. Mnie tam jeszcze nie było, ale Daniel już mógłby się zameldować w Kostrzynie nad Odrą. 
13. Bieganie, rower, wysiłek fizyczny sprawia mi radość - ludzkie ciało jest stworzone do ruchu. A ja wole mieć zakwasy niż kaca.

14. Nie boję się, że połamię paznokieć, nie maluję się na co dzień, nie przepadam za swoją gębą, kiedy jest zaszpachlowana. Wygląda ładnie, ale mi jest w tym ciężko.
15. Uważam, że wyjazd w ciemno do Anglii to było najlepsze, co mogłam zrobić dla swojej przyszłości. 
16. Nie mogę podążać za modą, bo mi się bardzo nie podoba. Zamiast spodni do pach wolę legginsy lub rurki, a zamiast tragicznych butów, które czasem ciężko nazwać wskakuję w trampki. Zwykłe. Czarne.
17. Jestem miłośniczką kawy. Bez cukru,  z mlekiem.

18. Potrafię śmiać się z samej siebie. Bardzo często. Uważam,  że śmiejąc się z siebie, uczymy się trzymać dystans i dzięki temu nie stajemy się nadętymi burakami.

19. Wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia.

20. Wiem, że każdy może zmienić swoje życie, jeżeli tylko zechce i wykaże się odwagą i zaryzykuje.

Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność,  ale o kilku filozofiach mojego życia powstaną inne posty..Zachęcam do tworzenia tego typu wpisów, dzięki czemu na pewno lepiej się poznamy.




INSTAGRAM


Komentarze

  1. Właśnie dlatego nie używam tej aplikacji - miałam z nią podobną przygodę i podziękowałam. Też kocham zwierzaki, ale pająków nienawidzę i karaluchów ( mieliśmy kiedyś inwazję w bloku - to była masakra!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz dotknęłam i już poszły posty ;( nieodwracalnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ciekawy post, uwielbiam takie czytać 😉 Mogę zapytać gdzie teraz pracujesz i czym się zajmujesz na co dzień? Też miałam iść na informatyczny, ale los chciał inaczej i powiedzmy musiałam zrezygnować, ale myślę jeszcze czy nie zaliczyć sobie kilku kursów żeby w razie czego mieć coś do tej teczuszki, bo do pracy już coraz bliżej aa 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mówili, idź na informatykę, jest dużo pracy. Nie prawda :) przynajmniej w moim regionie. Wyjechałam do anglii i pracuję w firmie sałatkowej :) więc nic związanego z zawodem wyuczonym. Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
    2. A post dotyczący moich zajęć codziennych, plan dnia, pojawi się dziś ok 19 ;) zapraszam

      Usuń
  3. Też uwielbiam podróże i też nie zostanę wegetarianką hahah :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, podejrzewam, że zniknięcie całego posta może zdenerwować. Bardzo lubię czytać wpisy z faktami o danym blogerze. :) Też uwielbiam psy, chomiki, ale też inne zwierzęta. Bardzo podoba mi się stwierdzenie "wolę mieć zakwasy niż kaca" - to podejście, które jest mi bliskie, bo choć nie lubię ćwiczyć, uwielbiam jazdę konną, długie spacery, pływanie, generalnie - ruch. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jazda konna, pływanie to przecież sport. Wcale nie trzeba ćwiczyć, wystarczy właśnie ruch. Byleby to nie było z kanapy po chipsy ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja do tych co nie lubię dorzuciłabym jeszcze kleszcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie widziałam. Kleszcze tak szybko nie biegają jak pająki. ;)

      Usuń
  6. wydajesz się troche do mnie podobna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło, nigdy nie poznałam nikogo z podobnym charakterem do mojego ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajny post lubię takie czytać :D też lubię wysiłek fizyczny a zakwasy są najlepsze bo mam pewność że coś poćwiczyłam hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Bardzo miłe uczucie ;) wiesz, że dałaś z siebie wszystko ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze. Cieszy mnie to, że każdy ma swoją opinię i nie boi się jej wyrazić. Zostawiajcie linki do swoich blogów, chętnie poczytam, a te, które mi się spodobają będę obserwować. Pozdrawiam cieplutko.

Popularne posty