#5 propozycji na... piosenkę na pierwszy taniec.

Najważniejszy dzień Waszego Życia zbliża się wielkimi krokami, a Wy nie macie jeszcze utworu na pierwszy taniec? Skorzystajcie z moich propozycji. 

Jeśli nie macie "swojej piosenki",  podejrzewam,  że szukacie inspiracji w internecie. Sama trochę się rozejrzałam i mogę szczerze powiedzieć, że każdy proponuje to samo. Postarałam się wybrać utwory godne tytułu Piosenki na pierwszy taniec. Mam nadzieję, że mi się udało. Oto moje propozycje :

1. Edguy - Save Me
2. Whitesnake - Is This Love (zaklepana,  biorę tę)
3. Scorpions - Wind Of Change
4. Warrant - Heaven
5. Steelheart - I'll Never Let You Go


Jeśli ktoś chce np. Robić "show" przy Pierwszym Tańcu proponuję:

Flogging Molly - Drunken Lullabies


Dlaczego zaproponowałam takie utwory?  Uwielbiam Rock, a ballady są najpiękniejsze (moim zdaniem) na pierwszy taniec. Myślę, że u mnie będzie utwór nr 2, ale na pewno nie zabraknie pozostałych. Utwór Flogging Molly to coś wspaniałego dla ludzi takich, jak ja - pełnych energii. Na weselu siostry Daniela piosenka była dedykowana dla nas, ponieważ byliśmy starszymi, a żartem powiedzieliśmy, że jak jej nie będzie to nie przyjdziemy na wesele :) I stało się. 
Mam nadzieję, że komuś się przyda. ;)

A Wy, jakie macie propozycje ? 


Znajdziecie mnie na INSTAGRAMIE oraz FACEBOOKU.



Komentarze

  1. Ja się jeszcze nawet nad tym nie zastanawiałam, na pewno bym wybrała piosenkę, która będzie mi się dobrze kojarzyć :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żeby wam dwóm się podobała ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pamiętam, że my też mieliśmy z tym ogromny problem. Ja chciałam zagraniczną, mąż polską. Ostatecznie wybraliśmy "Weselne Preludium” Krzysztof Krawczyk. Zapraszam do siebie: https://zieloneguacamole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mojej nie pamiętam ...
    Cieszę się że to z tym cudownym człowiekiem mogłam zatańczyć i ledwo słyszałam tą piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najlepsze podejście ;)
      Życzę szczęścia jeszcze więcej ;)

      Usuń
  4. Ja chcę Sumptuastic - Mali Wielcy. Ale na razie mogę pomarzyć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdego przyjdzie czas ;) piosenka ładna :)

      Usuń
  5. Myślę że gdybym już miała dokonywać wyboru stawiałabym na utwory z którymi mam miłe wspomnienia :) Takie kilka urywków piosenek umiejętnie ze sobą złączonych pod jeden taniec :) Może Secret Love Song (Little Mix ft Jason Derulo) + My House (Flo Rida) + Dotknąć Cię (East West Rockers). Podoba mi się również remix Need You (Ember Island,Gill Chang Remix) ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych propozycji znam tylko EWR;) pomysł ciekawy ;)

      Usuń
  6. Swojego ślubu nie mam nawet w planach, ale wpadłam z ciekawości, żeby posłuchać i nie żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla przyjemności można takiej muzyczki posłuchać, jeśli ktoś lubi oczywiście. Ja wolę rock, inni disco. Ale nie ma wesela bez disco ;)

      Usuń
  7. Ciekawie. Ja się szybko chyba zaręczyn nie doczekam, a gdzie tam do ślubu, ale piosenki przesłucham. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma, co się spieszyć. Lepiej poczekać kilka lat i mieć pewność, niż później żałować. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze. Cieszy mnie to, że każdy ma swoją opinię i nie boi się jej wyrazić. Zostawiajcie linki do swoich blogów, chętnie poczytam, a te, które mi się spodobają będę obserwować. Pozdrawiam cieplutko.

Popularne posty