Domyśl się !

Domyśl się! 
Domyśl się! 
Domyśl się! 
Domyśl się! 
Domyśl się! 
Czemu masz się nie domyślić? 
Przecież możesz. 
Dasz radę.
 Wiesz o co mi chodzi.
 To takie proste.
 Typowe. 
Wiedziałam, że się domyślasz.
 Nie domyśliłeś się?
 Dlaczego?
 Skoro się nie domyślasz to wcale mnie nie znasz. 
Powinieneś wiedzieć,  o co mi chodzi.
Jak to, nie wiesz?
Chociaż raz. 
Ten jeden, jedyny raz mógłbyś się domyślić.
Zawsze to robisz.
Udajesz, że nie wiesz, o co mi chodzi.
No jak to o co?!
Dobrze wiesz, tylko nie chcesz się przyznać.
Mówiłeś, że zawsze uważnie mnie słuchasz.
Kłamałeś?
Lepiej, żeby tak nie było.
O co mi chodzi? 
Domyśl się!
Ty na prawdę nie wiesz?
Ja też.
-Kobieta. 

Wpis powstał z myślą o wszystkich  mężczyznach, którzy muszą się domyślać. Bardzo mi przykro,  że taki już Wasz los, ale musicie wiedzieć, że jest Was wielu. Nie jesteście sami. Kiedy kobieta zmusza Was, żebyście się domyślali,  o co chodzi, spróbujcie zmienić temat. W powyższym sama nie mam pojęcia, o co mi chodzi,  ale to dobrze, bo przecież trzeba się domyślić ;) A jak Wy, panowie, możecie się domyślić, skoro nie wiadom,  co autor miał na myśli. Nie przejmujcie się domyślaniem, kobieta mówiąc tak, sama nie zawsze wie, o co jej chodzi. Zaproponujcie wtedy, jakieś wspólne wyjście lub coś, co oboje lubicie. Najlepiej zmienić temat, wierzcie mi.

Powiem szczerze, że nie mogłam się doczekać,  aż opublikuję ten post. Będzie mi.miło, jeśli zostawcie po sobie jakieś komentarze,  żebym się mogła domyślać.

Ten wpis nie ma na celu obrony Panów. Posiadam w.planach również jeden w odwecie, w drugą stronę. Coś, co panowie robią regularnie. Ostrzegam, że jest tego więcej niż tylko zwykłe "Domyśl się".

Po co?
Bardzo lubię czytać. Nie tylko książki, ale też właśnie blogi. W drugim Przypadku preferuję te, które mają dużo treści, nie tylko zdjęć, ponieważ interesuje mnie to, co autor ma do powiedzenia. Dlatego też sama staram się dbać o treść, która czasem może być bez głębszego ładu i skład,  a tę, dopełnić jakimś zdjęciem, najlepiej własnego wykonania (np. zdjęcie poniżej - podłoga w salonie u rodziców)
 A dalej domyśl się sam/sama.

INSTAGRAM

Komentarze

  1. Hmm, fajny praedziwy wpis... będe częściej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, fajny praedziwy wpis... będe częściej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wpis :)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze. Cieszy mnie to, że każdy ma swoją opinię i nie boi się jej wyrazić. Zostawiajcie linki do swoich blogów, chętnie poczytam, a te, które mi się spodobają będę obserwować. Pozdrawiam cieplutko.

Popularne posty