Duma ;)

Rozpiera mnie dziś duma i bardzo chciałabym się tym z Wami podzielić. Nie mam setki czytelników, ale jest kilka osób, dla których warto ciągnąć bloga. 

Chcę tu i teraz pochwalić się, bo inaczej tego nie ujmę, moim osiągnięciem. Postanowiłam, że w ciągu tygodnia będę przebiegać 50km. I właśnie dziś minął pierwszy tydzień, a ja zrobiłam kilometrów 51. W poprzednim było mniej, ale nie liczyłam. W sumowaniu dokonań pomaga mi oczywiście endomondo. Jestem z siebie mega dumna, bo jako że mieszkam w Wielkiej Brytanii,  tu często pada, a ja nawet w deszcz (jeśli nie leje) wstaję przed 5 i idę biegać. Ba! Później idę do pracy na 10godzin. W pracy nie siedzę. Tylko chodzę lub stoję. I daję radę. Jest moc. Starczy drukowania, czas na zdjęcia. Ostatnie będzie drastyczne.;) myślałam, że lepiej wyglądam po bieganiu ;)












Właśnie tak wyglądałam dziś rano. No koszmar. Ale uwielbiam to uczucie. W chwili robienia zdjęcia byłam jeszcze glodna ;)


 A po zakupach, czas na utęskniony cheat meal ;) i zasłużony ;)



 Znajdziesz mnie na INSTAGRAMIE oraz FACEBOOKU

Komentarze

  1. Brawo! :) :) :) To osiągnięcie! Powiem szczerze, że mnie zmotywowałaś do powrotu do aktywności sportowej. Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i trzymam kciuki ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze. Cieszy mnie to, że każdy ma swoją opinię i nie boi się jej wyrazić. Zostawiajcie linki do swoich blogów, chętnie poczytam, a te, które mi się spodobają będę obserwować. Pozdrawiam cieplutko.

Popularne posty